تبلیغات بنری
درج تبلیغات بنری
.
خرید بک لینک شرکت نرم افزاری عارف رایانه ویکیوز

مطالب مرتبط با آشپزی و تغذیه

نرم افزار مطب

نوشته تصادفي

تبلیغات متنی

برچسب های پرکاربرد

بهترین عکس های دیدنی دنیا تصاوير ديدني و خنده دار تصاویر دیدنی های جهان تصاویر دیدنی و خنده دار ایرانی خبر جدید عکس از دیدنی های دنیا عکس جالب دیدنی و خنده دار عکس دیدنی ایران عکس دیدنی جالب عکس دیدنی جدید عکس دیدنی دنیا عکس دیدنی ها عکس دیدنی های جهان عکس دیدنی و جالب جدید عکس دیدنی و خنده دار ایرانی عکس دیدنی و خنده دار جدید عکس مکان های دیدنی دنیا عکسهاي ديدني و جالب عکسهاي ديدني و خنده دار عکسهای دیدنی جالب و خنده دار عکس های دیدنی روز دنیا عکسهای دیدنی و جالب عکسهای دیدنی و جالب از حیوانات عکسهای دیدنی و جالب ایرانی عکسهای دیدنی و جالب جدید عکسهای دیدنی و جالب دنیا عکسهای دیدنی و جالب روز عکس های دیدنی و خنده دار از ایران عکسهای دیدنی و خنده دار ایرانی عکس های دیدنی و خنده دار ورزشی

۵ غذای مادر باردار و تغذیه در بارداری

آسان طب » آشپزی و تغذیه » ۵ غذای مادر باردار و تغذیه در بارداری

آجیل میتواند جزو غذای مادر باردار باشد. چون که چربی برای رشد مغز کودک‌ بسیار مفید است و همچنین باعث می شود مادر باردار مدت بیشتری سیر بماند. مادران باردار کلم بروکلی استفاده کنند. سبزیجاتی مثل کلم بروکلی که سرشاراز کلسیم وفولات،فیبر و آنتی‌اکسیدانهای ضد بیماری میباشد،برای سلامتی مادر و نوزاد مفید است.

غذای مادر باردار در سلامتی مادر و بچه تاثیر زیادی دارد . مادر باردار باید از همان لحظه ای که متوجه بارداری خود شد حسابی به تغذیه خودش برسد و غذاهای مفید بخورد . چون هرچیز خوب یا بدی که بخورد تغذیه نوزاد داخل رحم نیز می باشد . در این مقاله برخی از غذاهای مفید در دوران بارداری را برایتان جمع آوری کرده ایم .

غذای مادر باردار , غذای مادران باردار , رژیم غذایی مادر باردار , برنامه غذایی مادر باردار , مواد غذایی مادر باردار, غذای مناسب مادران باردار , غذای مادر در دوران بارداری , تغذیه مادر باردار

۱– غذای مادر باردار : آجیل و کره‌‌های مغزدار

آجیل میتواند جزو غذای مادر باردار باشد. چون که چربی برای رشد مغز کودک‌ بسیار مفید است و همچنین باعث می شود مادر باردار مدت بیشتری سیر بماند. به مادران باردار پیشنهاد میکنیم بیشتر به جای چربی‌های اشباع شده (مثل آن‌هایی که در گوشت و کره یافت می‌شود)  چربی‌های اشباع‌ نشده را میل کنند. این چربی ها برای سلامتی قلب مفید است و در آجیل یافت خواهد شد. البته کالری انها هم زیاد است و خیلی زیاده روی نکنید. یک انس از آجیل و ۲ قاشق غذاخوری کره مغزدار مصرف کنید. البته برخی از مادران باردار به آجیلهایی مثل بادام حساسیت دارند که باید از خوردن آن پرهیز کنند. غذای مادران باردار , رژیم غذایی مادر باردار , برنامه غذایی مادر باردار , مواد غذایی مادر باردار, غذای مناسب مادران باردار , غذای مادر در دوران بارداری , تغذیه مادر باردار

۲-غذای مادر باردار : میوه‌های خشک شده

به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، یکی از غذاهای مفید برای دوران بارداری میوه های خشک است . این میوه ها هم طبیعی است و هم شیرین است . میوه‌ های خشک‌ شده‌ مثل زردآلو، گیلاس و زغال اخته بسیار مناسب هستند. این میوه‌ها سبب پیشگیری از عفونت‌های دستگاه ادراری می شوند. سعی کنید موز خشک شده استفاده نکنید . چون چربی زیادی دارد . غذای مادران باردار , رژیم غذایی مادر باردار , برنامه غذایی مادر باردار , مواد غذایی مادر باردار, غذای مناسب مادران باردار , غذای مادر در دوران بارداری , تغذیه مادر باردار

۳- غذای مادر باردار : کلم بروکلی

مادران باردار کلم بروکلی استفاده کنند . مصرف سبزیجاتی مانند کلم بروکلی که سرشار از کلسیم و فولات ، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های ضد بیماری می باشد برای سلامتی مادر و نوزاد بسیار مفید است. کلم بروکلی دارای مقدار زیادی ویتامین سی می باشد که سبب می شود آهن غذاهایی چون پاستای گندم یا برنج قهوه‌ای بهتر جذب شود . شیوه تغذیه کودکان سرطانی چگونه است ؟

۴-غذای مادر باردار : عدس و باقلا خشک

هر مادر بارداری روزانه به ۱۰ گرم پروتئین اضافی نیاز دارد. چون بچه هم ازاین پروتئین تغذیه می کند . (در کل ۶۰ گرم) باقلا و عدس با داشتن حدود ۱۵ گرم در هر فنجان منابع خوبی هستند. عدس و باقلا سرشار از فیبر‌ند که یبوست را نیز از بین می‌برند. خوردن یک فنجان عدس پخته، نصف فولات مورد احتیاج روزانه شما را فراهم می‌کند. می‌توانید آن‌ها را به سالاد و برنج خود اضافه کنید و میل کنید . غذای مادران باردار , رژیم غذایی مادر باردار , برنامه غذایی مادر باردار , مواد غذایی مادر باردار, غذای مناسب مادران باردار , غذای مادر در دوران بارداری , تغذیه مادر باردار

۵-غذای مادر باردار : شیر بدون چرب

به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، بدن مادران باردار دو برابر کلسیم بیشتری جذب می‌کند و از آن‌جا که بیشتر آنها کلسیم کمی مصرف می‌کنند، نوشیدن شیر بدون چربی پیشنهاد مناسبی است. هر یک لیوان پر از شیر حدود ۳۰% از  ۱۰۰۰ میلی‌گرم توصیه شده را فراهم می‌کند. پس مصرف شیر کم چرب برای مادران باردار الزامی است .

آجیل میتواند جزو غذای مادر باردار باشد. چون که چربی برای رشد مغز کودک‌ بسیار مفید است و همچنین باعث می شود مادر باردار مدت بیشتری سیر بماند. مادران باردار کلم بروکلی استفاده کنند. سبزیجاتی مثل کلم بروکلی که سرشاراز کلسیم وفولات،فیبر و آنتی‌اکسیدانهای ضد بیماری میباشد،برای سلامتی مادر و نوزاد مفید است.


# # # # # # # # #

مطالب پیشنهادی

چه عواملی بر اضطراب امتحان تاثیر گذار هستند

۹ روش برای افزایش کلسترول خوب خون

درمان درد بیضه

راهکارهای ابتدایی درمان درد بیضه

عکسهای مراحل رشد جنین هفته به هفته

عکس های مراحل رشد جنین هفته به هفته

پربازدید های آشپزی و تغذیه , خانواده , سلامت

نظرات شما