گزيده اخبار
03 Dec 2016 - شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵
کد :1525 ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ 162 دسته : اخبار روز , گوناگون , ورزشی خانم بخشی

یک ورزش جلوگیری از افتادگی گونه اینست که صاف بنشینید و با لب های بسته و حالتی راحت، صورتتان رو به جلو باشد. در مرحله بعدی با استفاده از عضلات گونه، لب های خود را به جلو و عقب ببرید . یعنی در واقع لب ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید.

ورزش جلوگیری از افتادگی گونه کدام است

جلوگیری از افتادگی گونه روش های مختلفی دارد. شما میتوانید با برخی ورزش های عادی و راحت از افتادگی گونه هایتان جلوگیری کنید. اکثر افراد حتی کسانی که به پوست و موی خود می رسند گونه های بیچاره شان را فراموش میکنند.

درصورتی که این گونه بیچاره تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد و هر چه گونه افتاده تر باشد شما را پیر تر نشان می دهد . مجله اینترنتی زیگیل برای شما چند ورزش جلوگیری از افتادگی گونه را گردآوری کرده تا شما بتوانید با کمک این ورزش ها به جوانسازی خود کمک کنید .

چند نمونه ورزش جلوگیری از افتادگی گونه

.
یک ورزش جلوگیری از افتادگی گونه اینست که صاف بنشینید و با لب های بسته و حالتی راحت، صورتتان رو به جلو باشد. در مرحله بعدی با استفاده از عضلات گونه، لب های خود را به جلو و عقب ببرید . یعنی در واقع لب ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید. یادتان باشد که  حین انجام این ورزش با استفاده از انگشت ها، از به کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.

.
به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، در مرحله بعدی باید لب ها را غنچه کنید و تا ۱۰ بشمارید . سپس کمی استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا ۱۰ بار تکرار کنید.

.
سعی کنید در حالی که لبتان بسته است، لبخند آرامی بزنید . سپس سعی کنید گونه ها را به سمت داخل دهان و دندان ها بکشید.

.
یکی دیگر از ورزشهای جلوگیری از افتادگی گونه اینست که ابتدا به آینه نگاه کنید. سپس لب بالایتان را جمع کنید. در واقع گوشه لب ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم ها حرکت بدهید.

.
در این مرحله سعی کنید لب بالایتان را جمع کنید؛ در واقع گوشه لب ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم ها حرکت دهید.

جلوگیری از افتادگی گونه

جلوگیری از افتادگی گونه

 ۴ روش برای بزرگ کردن سینه با تغذیه

.
در این مرحله سعی کنید لب بالا، بینی تان را لمس کند. تا ۱۰ بشمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.

.
در این ورزش هم باید همانند نرمش قبل، حین انجام  به آینه نگاه کنید و تا جایی که می توانید، لبخندی عریض و پهن نزنید . در حالی که لب هایتان بسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است. سعی کنید گوشه لب ها تا جایی که ممکن است به گوش هایتان نزدیک شود. البته هر قدر دهان کوچک تری داشته باشید، این اتفاق غیر ممکن تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد، چون صرفا حرکت ماهیچه های گونه مهم است.

.
اکنون نوبت این است که بینی تان را چین بدهید و در آینه، بالا رفتن و کشیده شدن ماهیچه های گونه را ببینید. تا ۵ بشمارید و بعد از استراحت کافی، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

.
در این مرحله باید لب ها و دندان ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید (درست مثل مواقعی که گونه ها را مثل بادکنک باد می کنیم). همین حالت را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. حالا این حالت بادکنکی را به گونه چپ منتقل کنید و تا ۱۰ بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و باز هم تا ۱۰ بشمارید. در نهایت، این بادکنک خود ساخته را به گونه راست ببرید و برای آخرین بار تا ۱۰ بشمارید. بعد از استراحت کافی، ۵ بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید.

نظرات


برای درج تبلیغات متنی، بنری و یا رپرتاژ آگهی در این وب سایت با شماره 09370888727 تماس حاصل فرمائید