گزيده اخبار
09 Dec 2016 - جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵
کد :2318 ۱۵ مهر ۱۳۹۵ 131 دسته : ورزشی خانم بخشی

حرکات یوگا فواید بسیار زیادی برای ما دارد . یکی از فواید ان ارامش ذهن و اعصاب ما است. ورزش یوگا خستگی بعد از کار را نیز کاهش می دهد. همچنین برخی حرکات یوگا سبب لاغری هم می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مجله اینترنتی زیگیل برخی حرکات روزانه یوگا از بنیامین سیرز را برایتان گرد اوری کنیم .

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز ۷ روزه

حرکات یوگا فواید بسیار زیادی برای ما دارد . یکی از فواید ان ارامش ذهن و اعصاب ما است. ورزش یوگا خستگی بعد از کار را نیز کاهش می دهد. همچنین برخی حرکات یوگا سبب لاغری هم می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مجله اینترنتی زیگیل برخی حرکات روزانه یوگا از بنیامین سیرز را برایتان گرد اوری کنیم . امیدواریم که استفاده کافی را از ان ببرید .

ترتیب حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

ترتیب این حرکات در یک نگاه عبارتند از :

گرم کردن بدن: در این حرکت باید اول از همه در ۴ دقیقه قبل از شروع حرکات، بدنتان را با انجام حرکاتی مثل حرکات تنفسی، کشش عضلات کمر، زدن آرنج به زانو و پل زدن گرم بکنید.

حالت دلفین: بعد از ان باید با حرکت دلفین یک پایی شروع کنید و در ادامه هفته حالت دلفین را به صورت کامل انجام دهید.

تبدیل پلانک به حالت سگی: در ترتیب بعدی از این حرکات یوگا باید از حالت پلانک به حالت سگی بروید.

خم شدن در حالت لانگ:  وقتیکه حرکت لانگ را به شکل معمولی انجام دادید ، می توانید شدت این حرکت را بعد از روز سوم تمرین بیشتر کنید.

هر حرکت را با حالت جنگجو یا کبوتر خاتمه دهید.

سرد کردن بدن: یک نکته دیگر را یاداوری می کنیم و ان اینست که در پایان هر روز حرکت ساواسانا را انجام دهید تا احساس آرامش پیدا کنید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز اول حرکات یوگا

در روز اول باید حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

سپس آرنج را به زانو بزنید. شما باید هر طرف چهار مرتبه انجام دهید . بعد عضلات پشت خود را بکشید و حالت لانگ را انجام دهید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز دوم حرکات یوگا

در روز دوم در اولین مرحله حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. بعد دست ها را روی زانو گذاشته و عضلات پشت خود را بکشید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز سوم حرکات یوگا

در روز سوم هم باید حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. بعد روی زمین خوابیده و عضلات پشت خود را بکشید.

پیشنهاد زیگیل : اطلاعات علمی درباره ورزش پیلاتس

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز چهارم حرکات یوگا

سپس در روز چهارم حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. در حالت لانگ دست ها را بالای سر برده و بکشید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز پنجم حرکات یوگا

در روز پنجم برای اینکار حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه . حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید. دست ها را به هم گره بزنید و زیر بغل خود را روی زانو بگذارید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز ششم حرکات یوگا

در روز ششم هم حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه

حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید.

حالت لانگ فلشی را انجام دهید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز هفتم حرکات یوگا

و در روز اخر که روز هفتم می باشد حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه

حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید. حالت لانگ فلشی را انجام دهید و بعد یک دست را بالا بکشید و نگه بدارید.

نظرات


برای درج تبلیغات متنی، بنری و یا رپرتاژ آگهی در این وب سایت با شماره 09370888727 تماس حاصل فرمائید