گزيده اخبار
23 Jan 2017 - دوشنبه ۰۴ بهم ۱۳۹۵
کد :3589 ۱۹ آذر ۱۳۹۵ 628 دسته : سلامت عماد

رژیم کاهش حجم ران و باسن

رژیم کاهش حجم ران و باسن

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی

در این پست از مجله تفریحی – سرگرمی زیگیل یک پست در قالب {رژیم کاهش حجم ران و باسن} اماده کرده ایم

امیدواریم این پست بتواند کمکی به شما بکند و یا رضایت شما را جلب کند

همراه ما و مجله زیگیل باشید

اگر از حجم ران و باسن خود راضی نیستید پیشنهاد می کنیم با مواد غذایی طبیعی سایز آن ها را کاهش دهید و با شیوه های تغذیه ای موثر در این زمینه موفق شوید و به تناسب اندام برسید چاقی و اضافه وزن در بین ایرانیان رواج پیدا کرده است و عوارض و  پیامدهای زیادی برای سلامتی آن ها در بر خواهد داشت.

صبحانه:

۱ عدد گریپ فروت به همراه ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

میان وعده:

۱۰ عدد بادام خام

ناهار:

۱ کف دست ماهی یا ۶ عدد میگو یا یک تن ماهی کامل بدون روغن با ۴ قاشق غذاخوری سرخالی برنج قهوه ای

عصرانه:

۲ عدد آلو و ۲ عدد انجیر خشک با ۱ میوه

شام:

۲ عدد تخم مرغ با یک لیوان سالاد و ۱ عدد نان تست جو یا ۸ قاشق عدسی

  • این رژیم به مدت ۱۰ روز رعایت شود.
  • پیاده روی و شنا از اصول کلی برای کاهش حجم ران و باسن میباشد.
  • برنج قهوه ای منبع خوبی از منگنز است.
  • یک فنجان آن، ۸۰درصد نیاز روزانه بدن به منگنز را تأمین میکند، منگنز به تولید انرژی و پیشگیری از ضعف روحی و جوش ها کمک می کند.
  •  مصرف یک قاشق غذا خـوری کره بـادام زمینی حـاوی بیش از ۴ گرم پروتئین ، تقریبا ۱ گرم فیبر رژیمی، ۱۰۴ میلی گـرم پتاسیم ،کمتر از نیم گرم آهـن، ۱۲ میکرو گـرم اسید فولیک و ۱.۵ گـرم شکر میباشد.

نظرات


برای درج تبلیغات متنی، بنری و یا رپرتاژ آگهی در این وب سایت با شماره 09370888727 تماس حاصل فرمائید