گزيده اخبار
03 Dec 2016 - شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵
کد :990 ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ 437 دسته : اخبار روز , سلامت , ورزش خانم بخشی

برای بزرگ کردن سینه از ورزش یوگا و پیلاتس کمک بگیرید. ورزش یوگا باعث تقویت ماهیچه ها می شود و در کنار ان عضلات قفسه سینه در زیرپستان را افزایش می دهد. برای بهبود چشمگیر عضلات سینه پیشنهاد میکنیم از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم استفاده کنید. این روش موجب سفت شدن و تقویت عضلات سینه شما خواهد شد.

۶ ورزش برای بزرگ کردن سینه با عکس

بزرگ کردن سینه با ورزش های مختلف امکان پذیر است. اگر از فرم سینه هایتان راضی نیستید یا دوست دارید سینه تان بزرگتر و خوش فرم تر شود پیشنهاد میکنیم ورزش های زیر را هر روز انجام دهید. به مرور متوجه تغییرات لازم در فرم سینه تان می شوید. سعی کنید حداقل سه ماه این ورزش ها را با برنامه ریزی انجام دهید.

۱- بزرگ کردن سینه با ورزش یوگا یا پیلاتس

بزرگ کردن پستان با یوگا یا پیلاتس

بزرگ کردن پستان با یوگا یا پیلاتس

برای بزرگ کردن سینه از ورزش یوگا و پیلاتس کمک بگیرید . ورزش یوگا باعث تقویت ماهیچه ها می شود و در کنار ان عضلات قفسه سینه در زیرپستان را افزایش می دهد .

۲- بزرگ کردن سینه با ورزش پرس سینه

 

بزرگ کردن سینه با پرس سینه

بزرگ کردن سینه با پرس سینه

الف) برای بزرگ کردن سینه با ورزش پرس سینه، روی زمین به پشت بخوابید و پاهایتان را صاف کنید . سپس در هر دست یک وزنه ( یا وسیله ای هم وزن وزنه ) نگه دارید . اکنون باید شما وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل فرو برید.  همچنین چانه هایتان  را  به سمت سینه مایل کنید .

ب) در این مرحله شما باید برای بزرگ شدن سینه هایتان وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند. در مرحله بعدی مجددا وزنه ها را دوباره بالا ببرید . دقت کنید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. مواظب باشید شانه هایتان از روی زمین بلند نشود .

۳- بزرگ کردن سینه با ورزش پرواز دست ها به پایین

 

بزرگ کردن سینه با ورزش بازکردن دست با وزنه به حالت پروازی

بزرگ کردن سینه با ورزش بازکردن دست با وزنه به حالت پروازی

الف)در این روش باید روی زمین بخوابید در حالی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ باشد. سپس در هرکدام از دست هایتان  یک وزنه قرار بدهید و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید. توجه کنید که کف دستهایتان باید روی هم قرار بگیرند . باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان نباید خیلی صاف یا خیلی خمیده باشد . حد اعتدال را رعایت کنید .

ب) در این مرحله به گزارش مجله اینترنتی زیگیل ، دست هایتان را باید از هم باز کنید طوریکه آرنج ها روی زمین قرار گرفته باشند ، همچنین باید وزنه ها را در حدی پایین بیاورید که آرنجها به زمین برخورد بکند، دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را مجددا شروع کنید . این ورزش را چند بار در روز و به مدت سه ماه تکرار کنید .

۴- بزرگ کردن سینه با ورزش شنا

بزرگ کردن پستان با شنا

بزرگ کردن پستان با شنا

برای بهبود چشمگیر عضلات سینه پیشنهاد میکنیم از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم استفاده کنید . این روش موجب سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای  خواهد شد . ورزش شنا یکی از روشهای مفید برای برجسته شدن و بزرگ شدن سینه ها می باشد .

۵- تمرین با صندلی برای بزرگ شدن سینه

بزرگ کردن سینه با ورزش با صندلی

بزرگتر کردن سینه با ورزش با صندلی

یک صندلی را در پشت خود قرار دهید . سپس  هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند بکنید. اکنون بایدصندلی از پشت بگیرید و بدنتان را به بالا فشار دهید و حدودا پنج ثانیه نگه بدارید . خب حالا ان را رها کنید. این حرکت را ۱۰ بار  در روز و به مدت سه ماه انجام دهید تا تاثیر خارق العاده ان را روی سینه هایتان متوجه شوید .

۶- بزرگ شدن سینه فشار دادن کف دست

بزرگ کردن سینه با ورزش فشار دادن کف دست

بزرگ کردن سینه با ورزش فشار دادن کف دست

یکی از روشهای بزرگتر کردن سینه فشار دادن کف دستها به هم میباشد . در این روش باید کف هر دو دست را به هم فشار دهید و تا ۵ بشمارید و به آرامی رها بکنید . این حرکت را نیز ده بار در روز و به مدت حدودا سه ماه انجام دهید .

نظرات


برای درج تبلیغات متنی، بنری و یا رپرتاژ آگهی در این وب سایت با شماره 09370888727 تماس حاصل فرمائید